Кошик
539 відгуків
promo_banner
Sumkoff - інтернет магазин жіночих та чоловічих сумок, клатчів, гаманців, рюкзаків
+380 (50) 071-36-50
+380 (67) 976-63-55
+380 (93) 235-37-05

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Товар належної якості – повернення можливе протягом 14 днів із моменту отримання. Щоб повернути товар, Вам необхідно звернутись за телефоном +380 (50) 071-36-50 або написати на email sumkoff@i.ua. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця. Товар неналежної якості - повернення можливе протягом 14 днів з моменту отримання. Щоб повернути товар, Вам необхідно звернутись за телефоном +380 (50) 071-36-50 або написати на email sumkoff@i.ua. Надсилання за рахунок продавця. Повернення коштів здійснюється після отримання та огляду товару, упаковки, бирки. Оплата на розрахунковий рахунок, картку покупця лише за письмовою заявою протягом 1-2 банківських днів. Заява пишеться від руки на білому аркуші формату А4, підписується та вкладається у посилку до товару, який Ви хочете повернути. Приклад заяви про повернення коштів: Фізичній особі-підприємцю Одінцовій Аліні Андріївні ЛИСТ Про повернення коштів Я, Харченко Олена Олександрівна Паспорт або посвідчення водія: АЕ 333333, виданий Бабушкінским РВДМУ УМВС України в Дніпропетровській обл., прошу повернути перераховані кошти на суму 300,00 грн в зв’язку з тим що товар не підійшов, платіжне доручення № 42 від 10.10.2023р. Призначення платежу: сплата за товар. Реквізити для повернення коштів: ПриватБанк МФО банку - 305299 Отримувач платежу - Харченко Олена Олександрівна IBAN - UA623052990000033333333333333 Рахунок отримувача - 33333333333333 РНОКПП отримувача - 3333333333 10.10.2023 р. підпис _____________ Харченко О.О.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner